BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, October 4, 2011

october datang lagi ♥

selamat datang OCTOBER  
hehe bulan yang paling cute berbanding dengan bulanbulan yang lain.  
bukan na puji bulan kelahiran sendiri tapi october memang nampak cute what.haha  
aku jadi rindu at october yang lepas.
hehe nta tatau kenape.
tapi aku rase lain sangat semenjak dua menjak ney.
aku selalu fikir macam mana bila nyawa aku yang aku pinjam dari allah yang hanya untuk sementara ney ditarik balik untuk selamanya?
aku mesti rindu yang teramat sangat at mak ngan ayah.
aku tak boleh hidup tanpa mak ngan ayah.
tanpa mak ngan ayah jugak aku takan lahir at dunia ney.
terima kasih allah sebab kurniakan aku mak ngan ayah yang terbaik untuk aku.
mereka lah yang sempurna kan harihari aku selama aku bernafas di duniaMU ney ya allah.
aku takan pernah berhenti berdoa untuk allah panjangkan umur mak ngan ayah.
berikan mereka kesihatan yang baik.
aku nak dorang tau yang tanpa dorang aku takan lahir at dunia ney.
dorang berdua insan yang paling penting dalam hidup aku.
mmmhh aku sentiasa doa supaya allah cabut nyawa aku sebelum mak ngan ayah.
aku ta kuat untuk kehilangan mak ngan ayah.
ya allah panjangkan lah umur kedua ibubapa ku ya allah.
kalau mak ngan ayah sedih dengan pemergian aku nty aku cuma na peluk dorang untuk kali terakhir dan aku na bagitau yang aku sayang sangat2 sangat2 sangat2 at dorang.
 astagfirullah..aku tau aku ta bersedia lagi untuk semua ney.
ya allah bukakan lah pintu taubatMU untuk aku ya allah. :(




 ♥ pauziah bt zakaria & mahmud bin mohamad . ana terlampau sayang at mak ngan ayah.terima kasih sebab besarkan ana sampai sekarang.insyaallah panjang umur ana,ana na jage mak ngan ayah macam mana mak ngan ayah jage ana dari baby sampai besar. ana sayang mak ngan ayah dunia akhirat.  






nyawa ana untuk mak ngan ayah sampai bilabila  











No comments:

Post a Comment